Uteritt

Ja nu har jag vart ute och tagit en härlig uteritt innehållande:
Galopp intervaller
Ställa och böja åt båda håll
Öka och minska
Sidvärtsrörelser
Rygga mm..
Detta va nog det bästa träningspasset på länge! Ska lägga in uteritt 2 ggr i veckan minst. Tror det är jätte bra för Carisma, hur tycker det blir roligare att få komma ut. Hur som helst så skötte hon sig super bra! Red på grammanen idag, första gången någonsin på hennes 5 års korta liv :) Tyckte jag kunde testa nu när man rider ut så hon verkligen trampar under sig och blir mer kompakt. Hon har lite problem i vänster sida och jag tror det har med tänderna att göra. Ska kolla upp dom nu så fort som möjligt!
Hon fick verkligen kämpa och hon gjorde allting jätte bra. Övade på att få henne mer neråt i formen och ta tag mer i bettet, vilket funkade jätte bra. Detta är något jag ska fortsätta göra oftare :)
Red även med dem nya stigbyglarna, fyfan va sköna! Dom va helt annat en equipen :O Fick ner hälarna mkt mera och fick en helt annan sits i och med det. Och det har jag läängtat efter så länge! Att få tbx min gamla sits :) Så 10/10 möjliga får dom i betyg!


Kommentarer
Postat av: Vera

Jag röstade på en av dina skor, snygga!!! fem stjärnor snackar vi om då ^^ du får gärna rösta på min bild men bara om du tycker den är värd det http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054 kram!

2010-08-01 @ 18:55:15
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0