Tävling

Har nu anmält mig till varbergs hoppet med carisma :) startar bara 90 & 1m då hon inte vart helt igång riktigt.
Detta är den 31/7 och börjar kl 9.
Jag har vart med och tävlat i varbergs hoppet förr fast med ponny! Ska bli kul att debutera det med stor häst! :)
Och hoppas det blir utomhus iår för när jag var med 2006 på ponny så va det såpass dåligt väder att det va inne. Och varje år när det har vart mening att jag ska va med i varbergs hoppet så har det oftast vart att jag ska debutera också. Men varje gång hände det en olycka, tråkigt nog blev de allvarligare varje gång :/ Men iår hoppas jag på tur och att det ska gå bra! Trottsallt hemmaplan :)
Carisma och jag förra sommaren :) Hon hade näst intill precis kommit från sommarbetet ^^

Passade även på att anmäla mig till Skedala ridklubb, 1m-1,05m :) Det är den 8/8. Tar de försiktigt fram tänkte jag. Jag har startat upp till 1,10 på carisma, men den senaste 1,10 så va det så dåligt underlag att vi vägra ut oss för första gången! Carisma som annars aldrig stannar förutom på vattenmatta? -.- Men kan alltid trycka över henne på andra försöket (bara trams) :p Så sen dess har det satt sig lite i huvudet på henne,tyvärr. Så nu tar jag det försiktigt uppåt igen så hon blir säker :) Hon är trottsallt bara 5 år och jag tycker det är viktigt att inte puscha för hårt! Mitt mål är att hon ska gå som 7 åring i Falsterbo i Tour of Amateurs. Tror tyvärr inte hon har kapacitet för mer än 1,20 :( Eller jo kanske... om några år :)

Så vilka ska till Skedala & Varberg? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0