Never stop fighting

Hej bloggen!
Idag vaknade jag upp hos min underbara pojkvän, eller vakna upp och vakna upp.. Jag sov max 2 timmar inatt och de va kanske vid 1-halv 3. Har inte haft en bra sömn alls, men konstigt nog är jag inte trött ändå (Y)
När klockan var 12:30 ungefär så kom mamma och hämtade mig, skulle tagit bussen vid 10:55 men glömde av tiden när jag spela COD :P Eftersom baby börja jobba kl 9 så har jag roat mig själv med ps3 och COD:)
Sen idag så har jag städat,städat,datan,städat,fixat min garderob och städat lite till. För idag ska vi ha grillpartey för min bror som fyllde år den 2 Juli. Men då var han på P&L (Peace & Love) så det blev idag som vi fira honom med släkten.

Jag är lite taskig känner jag.. jag är bara ute efter maten, inte sällskapet. Gillar inte den delen av släkten som kommer idag, bara några utav dom :P Men det är tur att dom "värsta" ur släkten inte kommer alls.
Gillar ni eran släkt? :)

Och en rolig sak när jag skulle hem ifrån baby så skulle jag låsa dörren. Men vad händer? JO nyckeln fastnar i låset?! och jag får varken ut den eller runt den helt så att den låser! Efter ca 10 min kämpande ringer jag mamma och ber henne komma upp och försöka, men precis innan hon ska gå upp i trappan får jag runt nyckeln och jag kan ta ut den. Blev riktigt skraj där ett tag att inte få ut den :p och sen kan man ju inte stå där ute i trappuppgången och försöka få upp dörren. Någon kanske tror man ska göra inbrott eller nått :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0