John whitaker

Äntligen hittade jag en hemsida där man kunde beställa hem ett par john whitaker ridbyxor med den stora loggan på låret! Har letat som en galning i ca 2 år! Inget snack om saken att dessa ska klickas hem :) Blir ett par röd/blåa denna gången och sen inom snar framtid beställer jag nog hem dom grå/svarta med. Hittade även super pris på täcken och grimmor av john whitaker :) Så om detta funkar bra så blir det helt klart en favorit webshop!
Dock är jag lite hemlis av mig och tänker tyvärr inte berätta.. Kanske om en snar framtid!
Fortfarande kul att inte så många har dem. + att jag inte vill att någon i min skola ska ha dom :p Då ska ALLA ha -.-


Och dom röda john whitaker ridbyxorna som jag beställde i förrgår tar jag och avbeställer och istället skickar jag efter ett par vita. Blir inte dom på bilden riktigt utan dom med JW loggan endast. För det är ju inte godkänt att rida med dom vita med whitaker loggan. Oftast bryr dom sig inte om att säga till, men dom har rätten att säga ifrån och jag vet inte om dom kan diska en? Någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vart finns de blå/röda med stor logga? De va sjukt snygga, vill också beställa! :)

2011-05-04 @ 09:34:41
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: annie

åhh, vill verkligen ha sånna. Ha rletat i typ 1 år nu men jag hittar de inte!

Snälla du, kan du inte skicka till min mail var du köpte de? :D

2011-07-06 @ 16:59:38
Postat av: Hanna Svensson

Hej, hoppas du svara på min fråga :) Även jag har letat sjukt efter dom ridbyxorna från john whitaker med stora loggan på. jag känner inte dig, men det skulle vara sjukt snällt och säga var man får tag på dom :) MVH Hanna

2011-09-07 @ 15:52:20
URL: http://hannasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0