Dålig uppdatering..

Ja det har vart lite dålig uppdatering nu, Förlåt för de!. Men jag har haft annat än att sitta vid datan!
Som tex har jag vart på stranden varje dag med kompisar från 11-5 och sen kvällsdopp med pojkvännen mfl! Hur underbart väder som helst! Älskar de :D Och så har jag ridit. Måste få upp Carisma kondition nu och även sätta igång henne helt nu inför tävlingen nästa helg. Tagga Varbergshoppet! Inga höjder men älskar banan :)

Idag kom mina nya JIN stigbyglar :D Älskar dom, dom as snygga verkligen! Får se om det är någon skillnad att rida i dom i jämförelse med mina förra euipe :) Sen har även tretorn stövlarna anlänt till posten, så dom ska jag hämta ut på tisdag när jag får min lön! :D Jag har även avbeställt mina röda whitaker ridbyxor för ska ju köpa dom röd/blåa och ett par vita tävlingsridbyxor ist :)

Ikväll ska jag troligtvis rida ut på Carisma, har redan longerat henne idag. Men det var inget ansträngande direkt så hon dör absolut inte utav att få komma ut på långritt. Tänkte rida en hyffsat lång runda som är ca 1mil. Ska träna lite galopp intervaller och träna i uppförsbackar och nedförsbackar :) Målet iår med henne är att starta 1.20, så då behöver hon muskler helt klart!

Bild ifrån 1m på Olsegården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0