Haha!

Haha hm, ja headern är tillfällig ;) orkade bara inte ha den andra. Så medans jag fixar den riktiga så får denna va sålänge!

Idag händer inget speciellt direkt. I kväll ska jag till min pojkvän och mysa :) Han ska ju till Halmstad imorgon så vi ses inte förrens måndag. :(

Haha en film jag MÅSTE se när den kommer på bio är Vampires Suck! Verkar så jävla skön!
Vampires Suck är en amerikansk komedifilm från 2010 i regi av Jason Friedberg och Aaron Seltzer. Filmen, som är en så kallad vampyrfilm, är en parodi på Twilight filmerna och Alice i underlanmdet. Filmen har premiär 18 augusti.






Haha den verkar så jäkla skön. Jag brukar oftast älska såna här parodi filmer, så hoppas att denna är så rolig som den verkar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0